Робота опорної школи у 2018-2019р

Суспільно-політичні та соціально-економічні перетворення, які відбуваються в Україні, інтенсивно впливають на діючу освітню систему: змінюються ціннісні орієнтири, застосовуються нові педагогічні технології, технології управління, що сприяють модернізації змісту освіти, інтенсивному розвитку та впровадженню інноваційних процесів, відповідних сучасним вимогам і потребам часу. В умовах розбудови національної системи освіти важливого значення набуває інноваційна діяльність  загальноосвітніх навчальних закладів, яка характеризується переходом  від  школи  навчання  до  школи  мислення,  життєтворчості,  де  для  кожного  учасника освітнього  простору  будуть  створені  найсприятливіші  умови  для  його  саморозвитку, формування  свідомості  і  самосвідомості,  реалізації  творчого  потенціалу.  В  умовах європейської  інтеграції,  інформатизації  актуальність  модернізації  школи  в окресленому  напрямку  значно  зростає,  оскільки  шлях  до  демократичної,  цивілізованої держави  визначається  не  стільки  соціально    економічними  і  політичними пріоритетами, скільки загальним рівнем розвитку кожної особистості. Висока якість надання освітянських послуг у нашій громаді неможлива без створення освітнього округу, який надасть можливість впровадження сучасних освітніх технологій у навчально-виховний процес. Освітній округ є  гарантом  одержання  суб’єктами  освітянського  простору  якісних знань, умінь та навичок.  
Для підвезення учнів до опорної школи використовується шкільний автобус. Від населених пунктів, де розташовані школи,    що входять до Талалаївського освітнього округу,  є дороги з твердим покриттям. Підвезення учнів проводитьсь за графіком відділу освіти.

        У Талалаївській  ЗОШ І-ІІІ ст мережа класів - 21   компект, наявні паралелі класів, за винятком 11 класу, у 2018-2019 н.р. На наступний навчальний рік прогнозуються паралелі по всіх класах.
         У Талалаївській ЗОШ I- III ст., як опорній в освітньому окрузі – створенні нові взаємовідносини навчально-виховних закладів, об’єднаних для здійснення освітньої діяльності, забезпечення освітніх та культурно-освітніх потреб учнів і вихованців, педагогів і батьків, які проживають у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Поглиблення знань випускників Талалаївського освітнього округу проводиться через використання  варіативної складової навчального плану. Проводиться для випускників шкіл, що є суб’єктами  освітнього округу, довузівська підготовка з інформатики, математики, української мови та літератури, іноземної мови.
Здоровий спосіб життя учнівсуб’єтів освітнього округупропагуємо через результативну роботу  о гуртка із баскетболу та волейболу.
Директор школи - Михно С.В. Стаж педагогічної роботи - 27 років, працює директором 8 рік.  Нагороджена  у 2014 році грамотою відділу освіти за перемогу в методичній олімпіаді вчителів району з проблеми «В провадження інновацій в управлінську діяльність директора школи». Має грамоти селищної ради у 2018 році за підготовку учнів до ІІ етапу Всеукраїнської предметної олімпіади з хімії, за за підготову команди на конкурс "Сокіл Джура" до обласного етапу.   У 2019 році отримала Подяку від голови Чернігівської ОДА за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, активну громадянську позицію. Життєве кредо: Самоосвіта, саморозвиток та самоконтроль. Постійний пошук нового. Навчатися на досвіді кращих.
  Професійне кредо: Завжди пам’ятати: школа – для дітей. Не зупинятися на досягнутому.
 Управлінський еверест: Оволодіння на високому рівні  новими сучасними цифровими та комп’ютерними технологіями та використання їх в управлінні школою.
  Успіхи  закладу:
 Атестація школи в 2013 році з відзнакою.
 Перші місця школи  в моніторингових дослідженнях творчого потенціалу педагогічних колективів район протягом останніх 4 років.
 Підвищення показника  переможців ІІІ туру всеукраїнських предметних олімпіад (2017- 2018 три дипломи, 2018-2019 сім дипломів)
На ДПА з української мови та літератури, яка проходила у  формі ЗНОучні школи підтвердили бали навчальних досягнень.
По рейтингу шкіл України ЗНО з української мови та літератури наша школа посіла 1956 місце із 7264 шкіл.
94 % випускників 2015 року є студентами  ВУЗів.   
Відкрито,  укомплектовано і підключено до мережі Інтернет  у 2013р. третій комп’ютерний клас. Це дало можливість створити вільний доступ усіх учасників навчально-виховного процесу до Інтернет-ресурсу протягом    у сього  робочого  дня у школі.    У 2018р. ведено в штатний розпис, внаслідок наполегливої співпраці з селищним головою, додаткову посаду кухаря та на 0,5 ставки добавлено підсобного працівника їдальні. 
Перспективами розвитку є:
-  Впровадження в 1 класі у 2016-2017 н.р. експериментальної програми  «Інтелект України».
-  Продовження роботи щодо підвищення іміджу школи, поповнення науково- методичної та оснащення матеріально-технічної бази.
-  Продовження впровадження інноваційної діяльності в роботу школи, інформатизація освіти.
-   Формування здоров’язберігаючого середовища, валеологічної культури учасників навчально-виховного процесу.
Директор  вважає, що управління навчальним закладом – це цілеспрямована, активна взаємодія керівника з іншими учасниками освітнього процесу з метою забезпечення координації зусиль щодо оптимального функціонування установи та переведення її на більш якісний  рівень.
Для здійснення управлінських інноваційних технологій керівник навчального закладу є творчою особистістю, мотивованою на управлінську діяльність, професійно обізнаною з прогресивними навчально-виховними теоріями, зокрема інноваційної педагогіки , освітнього менеджменту.
Модель управління директора складається із чотирьох блоків:
І. Персонал організації (система управління, що базується на штатному розкладі).
ІІ. Ретельний облік компетентностей та здібностей працівників.
ІІІ. Стиль та культура ділових міжособистісних взаємин співробітників.
ІV. Довгострокова мета розвитку (місія школи).
Основне завдання  – сформувати готовність у педагогів до інноваційних пошуків, дати можливість самостійно визначити стратегічні напрямки у розвитку  навчально-виховного процесу. Це дасть можливість школі мати власний шлях розвитку, своє обличчя.
   Робота з кадрами є ключовою.  Її головною складовою є розвиток людських ресурсів, підвищення ефективності роботи на основі комплексного, безперервного, різнобічного розвитку особистості, створення позитивного психологічного клімату в колективі.
  Педагогічний колектив школи оновлений молодими талановитими, енергійними вчителями, але переважна більшість - це досвідчені висококваліфіковані педагоги.
Згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту, а саме: Конституції України, Національної Доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, Закону України "Про освіту", Державної національної програми "Освіта",   рекомендаціями районного методичного кабінету, методична робота в школі протягом трьох останніх років спрямовувалася на розвиток творчої особистості вчителя, учня. Головні зусилля було зосереджено на наданння реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, яка сприяла б пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій.
Основні напрями науково-методичної роботи школи:
-  кадрове та науково-методичне забезпечення освітнього процесу;
-  створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
-  проведення системи методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення перспективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадженні;
-  впровадження інноваційних технологій у  освітній процес.
Педагогічна рада – найбільш демократична форма роботи педагогічного колективу, на засіданнях якої розв`язуються проблеми розвитку школи, питання удосконалення навчально-виховного процесу, підвищення професійної майстерності педагогів. Педагогічна рада є керівним органом школи. Нові ефективні форми роботи на засіданнях Педагогічної ради переконують, що школа іде в ногу з реформами  освіти.

Директор школи

Заступник директора з навчальної роботи

Психологічна служба

Наукові консультації

Науково-методична рада

Інклюзивна освіта

Методичні об’єднання вчителів

Творчі
групи

1.    Конференції

2. Постійний семінар

3. Школа молодого вчителя

4. Методичні оперативні наради

5. Семінари-практикуми

Результати
науково-методичної роботи

Творчі звіти

Самоосвіта

ПЕДАГОГІЧНА РАДА
      Важливу роль у системі методичної роботи відіграє  діяльність методичної ради, яка координує цю роботу в школі, спрямовану на розвиток науково-методичного забезпечення освітнього процесу, інноваційної діяльності педагогічного колективу.   На засіданнях методичної ради розглядалися питання: аналізу стану і результативності роботи методичної служби; науково-методичного супроводу освітнього процесу; удосконалення системи роботи з обдарованими та здібними дітьми; використання мультимедійних засобів у навчально-виховному процесі; пропозиції щодо стимулювання й оцінювання інноваційної діяльності педагогів під час атестації тощо.
В інноваційній діяльності вчителі школи віддають перевагу таким технологіям і методам навчання й виховання, як особистісно орієнтовані, комунікативні, активні та інтерактивні. Учителі розуміють, що нові педагогічні технології сприяють глибшому проникненню в зміст предмета , стимулюють учнів до пошуку істини, розвивають розумову та емоційні сфери, створюють у класі небуденну атмосферу, заохочують до самоосвіти.  
Всі педагоги володіють навичками роботи з комп`ютерною технікою, працюють над створенням власних блогів. Широко впроваджуються в навчально-виховний процес сучасні інформаційні технології, система інтерактивного мультимедіа.
Атестація педагогічних працівників як чинник виявлення професіоналізму, компетентності вчителя відіграє важливу роль у результативності навчально-виховного процесу. Під час атестації виявляються професійні якості вчителя, рівень загальної культури, створюються оптимальні умови для вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду кращих учителів. Атестація для вчителів стає перевіркою їхнього особистісного зростання, можливістю поділитися з колегами своїми здобутками, іспитом на компетентність.
 Самоосвіта вчителя має прогностичний та випереджальний характер, тому педагоги школи наполегливо працюють за індивідуальними освітніми маршрутами, розробляючи свої проблемні теми, які є складовою загальношкільної науково-методичної проблеми. Методами керівництва самоосвітою вчителів є анкетування, заповнення індивідуальних карток методичної діяльності, виступи на засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднань, творчі звіти, участь у презентаціях досвіду роботи, фахових конкурсах.
Одним із пріоритетних напрямків роботи з педагогічними кадрами у школі є робота з молодими вчителями. Усі молоді вчителі працюють під керівництвом досвідчених педагогів. Наставниками  було проведено належну роботу щодо надання практичної допомоги молодим колегам в опануванні мистецтва навчання й виховання.
Формування й розвиток творчої особистості на основі всебічної педагогічної підтримки є одним із головних завдань педагогічного колективу навчального закладу.
Порівняно з попередніми навчальними роками спостерігається значне покращення роботи вчителів з обдарованими і здібними учнями. У школі постійно поповнюється банк даних обдарованих дітей. Результати роботи школи - в успіхах наших учнів. Підвищився рівень підготовки команд  закладу до Всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН. Успішно школу репрезентували учні учителів  Ведмідь Л.С., Михно С.В., Кривонос О.М., Бондаренко Г.М., Згонник Е.А., Петрішенко Л.П., Сердюк Л.І., Єрмак А.О., Шевченко Т.В., Соляник С.К.,Яценко Л.І.
Відповідно до структури методичної роботи в школі діють предметні   методичні об’єднання, які працюють над розробкою рекомендацій щодо практичної реалізації науково-методичної проблемної теми в навчально-виховному процесі.Діяльність   методичних об`єднань спрямована на вирішення таких завдань:
забезпечення засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів навчання та виховання школярів;
постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу;
-  обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
-  створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.
Психологізація навчального процессуважлива складова нашої роботи.
Психологічна служба працює над проблемами розвитку класів, діагностикою міжособистісних стосунків у спілкуванні учнів; наданням допомоги дітям, які мають труднощі у навчанні чи в адаптаційний період. Психолог  школи Нужненко С.О. проводить систему індивідуальних бесід та консультацій для учнів, батьків, учителів. Значна увага надається психологічній підтримці дітей, які навчаються на інклюзивній формі навчання.
Належна увага приділяється навчальним кабінетам ,  наявності сучасних  засобів навчання та  естетичності оформлення. Навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії мають доступ до  Інтернету, але, на жаль, учителі використовують у класах ще і власні ноутбуки. Кабінетів інформатики – 1, інформаційно-комунікаційних технологій -  2 по 10 учнівських комп’ютерів та 1 учительському  комп’ютеру у кожному з них, є доступ до швидкісного Інтернету до 25 Mb, створена локальної мережа із 41 комютера, яка включає компютерні класи, компютери адміністрації, шкільний методичний кабінет, бібліотеку, їдальню, навчальні майстерні, деякі навчальні кабінети. Навчальні майстерні забезпечені відповідним обладнанням. Шкільний методичний кабінет має електронні портфоліо всіх педагогічних працівників школи. Спортивна зала з відповідним спортивним обладнанням працює протягом усього робочого дня за графіком, який дає можливість провести тільки вологе прибирання , наявне додаткове обладнання для занять спортивним туризмом. Актова зала має 211 посадочних місць. Бібліотечний фонд – 16800 книг: підручників - 8621, науково-методична, художня та довідкова  література -  8179. Їдальня має  посадочних місць - 225. На кожному поверсі школи є внутрішні туалети.
Висока професійність - самоосвіта вчителя, його знайомство з новими технологіями навчання, досягненнями науки, тому для вчителів  передплачений  науково-методичний журнал «Педагогічна майстерня».
Протягом навчального року вчителі  працювали над здійсненням завдань:
-  сприяли глибокому й усвідомленому засвоєнню учнями знань із гуманітарних предметів;
-  вивчали і впроваджували в практику досягнення психолого-педагогічної науки, інтерактивних технологій;
-  оволодівали навичками самоаналізу, інноваційними технологіями в навчальній та позакласній роботі;
-  брали участь у професійних конкурсах,
-  активізували роботу з обдарованими учнями;
-  продовжували зміцнювати навчально-матеріальну базу кабінетів.
 Одним із основних завдань  школи  було підвищення загальної освіченості учнів та досягнення ними належного рівня сформованості аксіологічних, літературознавчих та культурологічних компетенцій. Результатом роботи учителів з даної проблеми є призери районних та  обласних олімпіад з української мови та літератури, Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Шевченка, олімпіади з російської мови та літератури, історії,  правознавства, фізики, хімії, математики, географії, інформаційних технологій, де учні  Талалаївської школи показали високий рівень знань. Уроки  досвідчених учителів дають можливість дітям розвивати свої творчі здібності, активізувати пізнавальну діяльність через використання інтерактивних технологій на уроках
Система виховної роботи Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів займає не менш важливе місце, ніж освітня. Національно-патріотичне виховання є головною складовою загального виховного процесу підростаючого покоління,  метою якого є набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури.
Саме виховна проблема «Громадянське становлення особистості через національно-патріотичне виховання», над якою розпочав роботу у 2015-2016н.р. педагогічний колектив Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розкриває й суть цілеспрямованої роботи всіх ланок виховного процесу.
Система виховної роботи спрямована  на виховання у молодої людини високих моральних ідеалів, почуття любові до своєї Батьківщини, потреби у служінні їй. Відомо, що основні риси громадянина формуються в молодому віці під впливом загальнонародних, національних цінностей, у взаємодії особистості із суспільством, яке на кожному етапі представляють сім'я та школа.
Структура партнерських стосунків: центр зайнятості; будинок дитячої та юнацької творчості; служба у справах дітей; сектор у справах молоді та спорту; дитячо-юнацька спортивна школа; батьки, громадськість; інститут післядипломної педагогічної освіти.
Напрямки виховної роботи:
-         національно-патріотичне виховання;
-         громадське виховання;
-         моральне виховання;
-         родинне виховання;
-         трудове виховання;
-         екологічне виховання;
-         виховання здорового способу життя;
-         розвиток творчих здібностей;
-         художньо-естетичне виховання.
У рамках національно-патріотичного виховання в школі проводяться виховні години, бесіди, тематичні вечори, благодійні ярмарки, зустрічі з учасниками АТО,  темами яких є: святкування знаменних дат, ознайомлення з історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними людьми України тощо. Традиційним стало проведення святкувань: Дня визволення, Дня Захисника України, Дня Збройних Сил України ; проводяться змагання: «Ну-мо, хлопці-козаки та дівчата-козачки», Дня Соборності, Дня української писемності, відзначення Дня селища, «Козацькі забави», «Джура», проведення спортивних змагань з різних видів спорту. Додаток 8-12.
Велику роботу проводить шкільна музейна кімната. Вона є діючим центром національно-патріотичним виховання учнів. Тут зібрано багато матеріалів, які використовуються під час проведення виховних заходів у класах, відзначення знаменних і пам'ятних дат.
Щороку учні школи під керівництвом учителів беруть участь в історико-географічній експедиції учнівської молоді «Історія міст і сіл України» та туристсько-краєзнавчій експедиції «Пізнай свою країну». Туристи школи постійно подорожують стежками рідного краю та України. Постійно беруть участь у змаганнях обласного та Всеукраїнського рівнів. У 2015 році стали чемпіонами області, а в 2016 році – переможцями Кубку України серед юнаків у закритих приміщеннях.
Саме патріотизм, любов до України повинні об'єднувати українців, зберегти те, що протягом століть було нашою метою, - незалежну державу.
Виховна система Талалаївської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. має концептуальну ідею – це виховання громадянина-патріота. Метою виховання є становлення громадянина України, патріота своєї держави.
  Саме на цьому реалізується учнівський освітньо-виховний проект з національно-патріотичного виховання «Україна – моя країна, Талалаївщина – мала Батьківщина», метою якого є формування патріотизму юних українців, самовідданості, активної громадянської позиції, особистої відповідальності  за долю і єдність країни.
Основними завданнями проекту є: активізація діяльності педагогічного колективу з виховання в учнівської  молоді почуття патріотизму; організація виховної роботи та змістовного дозвілля учнівської молоді  патріотичного спрямування, успадкування духовних надбань українського народу; посилення моральної складової в загальній системі формування у молоді національної гідності, готовності до виконання громадянських та конституційних обов’язків, особистісних рис громадянина Української держави; виховання дисциплінованості, сумлінності та чесності, поваги до Конституції України, Законів України; виховання у дітей та учнівської молоді шанобливого ставлення до державних символів
Термін реалізації проекту - 2016-2020 роки.
Етапи проекту:
1. Пошуково-аналітичний:розроблення проекту, підготовка інформаційних, інструктивно-методичних матеріалів; проведення організаційних,  методико-педагогічних заходів щодо реалізації проекту. Вид діяльності: визначення ресурсів (матеріально-технічних, фінансових та кадрових) для забезпечення реалізації проекту. Терміни:  січень-червень 2016 року.
2. Практичний - розроблення інструктивно-методичного забезпечення проекту.Вид діяльності висвітлення освітньо-виховної та розвивальної роботи з дітьми, учнівською молоддю в засобах масової інформації, на сайті школи; проведення освітньо-виховної та організаційно-масової роботи, організація соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю; психолого-педагогічний супровід усіх форм діяльності навчального закладу.Терміни: січень 2016 року - травень 2020 року.
3. Презентаційний (підсумковий): підведення підсумків роботи з реалізації проекту. Вид діяльності узагальнення та оформлення матеріалів із реалізації проекту, презентація результатів проектної діяльності, висвітлення регіонального досвіду з патріотичного виховання у фахових виданнях, засобах масової інформації. Терміни: квітень-травень 2020року.
Уся виховна робота школи чітко спланована й систематизована.
Національно-патріотичне виховання в Талалаївській ЗОШ І-ІІІ ст. має системний характер і займає значне місце. У всіх класах є обов'язковими виховні години, на яких вивчаються символи, обереги України, основні закони нашої держави. Ось їхня тематика: «Україна – єдина нація», «Моя рідна Україна», «Мій рідний край – моя земля», «Я – громадянин і патріот держави», «Славетні постаті України»,  виставка творчих робіт «Малий державний Герб України», конкурс малюнків «Україна – єдина, сильна, вільна», акція «Лист пораненому солдату», ярмарки на підтримку воїнів АТО та сімей бійців, загиблих в зоні бойових дій. 
Отже, можна сміливо стверджувати, що Талалаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів є одним із центрів громадянського виховання учнів.
Організація системно-цільового управління навчально-виховним процесом розпочинається із проведення освітнього моніторингу та осмислення його як форми організації, збору,обробки  та поширення інформації про діяльність освітнього закладу, що забезпечує безперервне відстеження його стану й прогнозування   розвитку.  Без усвідомлення проблем і завдань не можна розраховувати на серйозні перетворення в шкільному колективі.
Накреслено перспективний план  розвитку опорної школи на 5 років.
Збільшення  мережі суб’єктів освітнього округу, налагодження тісної співпраці із районним будинком культури, ДЮСШ, ЦДЮТ, школою мистецтв.
1.        Створення умов для зростання загальної культури учасників навчально-виховного процесу.
2.       Адаптація вихованців до самостійного життя через реалізацію проекту «Україна – моя країна, Талалаївщина – мала Батьківщина».
3.       Розвиток інтелектуальних здібностей учня через формування його ціннісних орієнтирів.
4.       Створення умов для отримання кожним учнем освіти, що відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям.
5.       Формування вміння вчити і навчатися.
6.       Зміцнення матеріально-технічної бази закладу.
7.       Визначення  пріорітетним формування здорового способу життя.
8.       Створення і підтримка позитивного іміджу закладу.
9.        Збереження і збільшення контингенту учнів.
10.    Підвищення професійної майстерності педагогів.
11.    Оволодіння всіма учасниками навчально-виховного процесу на високому рівні  ІКТ. Впровадження у навчально-виховний процес ППД, інноваційних технологій.
12.    Засвоєння життєвих компетентностей учнями.
13.    Зростання кількості батьків – активних учасників шкільного життя.
14.    Зменшення рівня захворюваності дітей.
Для реалізації плану роботи закладу  розроблено проект розвитку опорної школи на 5 рокі «Освітній округ, як центр формування ключових компетентностей та становлення  особистості», основний зміст якого такий.
І. Мета і завдання проект.
Мета:  забезпечити  підвищення  ефективності  та  результативності      функціонування  освітнього  округу ,  створення  максимально  сприятливих умов  для  інтелектуального,  морального,  фізичного  розвитку і виховання  школярів  та  їх культурного дозвілля.
Завдання:
-  надання  допомоги  учням,  батькам  в  умовах   компетентнісно-орієнтованого  підходу  у  визначенні  ставлення  до  себе,  інших  людей, навколишнього світу;
-  формування  соціальної  активності  та  ключових  професійних  компетенцій особистості  на  основі  готовності  до  участі  у  процесах  навчально-виховної системи освітнього округу;
-  розробка інструментарію роботи організаційного  центру.
ІІ. Етапи реалізації проекту.
ІІ-1. Підготовчий 
1. Засідання ради освітнього округу -  визначення теми, мети та завдань проекту.
2. Вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду з проблеми.
3. Формування груп виконавців.
4. Теоретичне та методичне обґрунтування засад,
форм і методів розв’язання проблеми.
5. Аналіз стратегічних напрямків розвитку опорної школи.
         Вересень 2013 р., адміністрація, педагогічний колектив
ІІ-2. Етап реалізації
1. Анкетування: для батьків «Імідж школи», для школярів «Моя школа».
2. Розробка структури центру освітніх послуг опорної школи.
3. Робота над міні - проектами:


  Проектне бюро;
  Прес – центр; 
  Центр довіри; 
  Центр Інтернет послуг;
  Дискусійний клуб;
  Школа лідера.


      2016- 20178р. Інформаційна, організаційна, експертна, творча, групи.
ІІ-3. Заключний етап
1. Вернісаж інноваційних ідей: презентація міні –проектів.
2. Апробація презентованих проектів.
     Травень 2019р. Адміністрація, педагогічний колектив.
ІІІ Звіт. Директор опорної школи
Проект висвітлює інноваційну систему організації освітнього простору через створення мережі освітніх послуг і  збільшення кількості суб’єктів освітнього округу. Розкриває нові можливості для реалізації творчого потенціалу дітей, їх батьків, вчителів, вихователів. Його реалізація дає можливість зберегти і зміцнити здоров’я учасників навчально-виховного процесу,надати якісні освітні послуги, готувати здорового, конкурентно спроможного в євроінтегрованому просторі випускника, та виховати громадянина-патріота.

Коментарі

Популярні публікації